maandag 12 november 2012

kerstkaarten laten printen

hallo allemaal, soms is het een hele klus als je heel de familie vrienden en kennissen een leuke eigengemaakte kaart wilt sturen met de kerst, meestal lukt dat natuurlijk ook niet, tenzij je direct na de kerst weer begint voor het nieuwe jaar,maar toch is het leuk als iedereen met kerst een kaart ontvangt die je natuurlijk zelf  heb
gemaakt. ik kwam op een idee om een magnolia afdrukje in te kleuren (ikzelf vind magnolia nu eenmaal heel leuk) maar kan natuurlijk ook met een ander plaatje.toen ik het plaatje had ingekleurd heb ik er een foto van gemaakt en op de pc iets bewerkt en een tekst er onder gezet, daarna heb ik hem doorgestuurd naar vistaprint en daar kaarten van laten afdrukken. en zo heb je toch een heleboel kaarten die je toch ook zelf heb ontworpen. (helaas is er bij mij een klein dingetje fout gegaan) ben benieuwd of jullie dat foutje kunnen vinden, vast wel haha.

veel liefst jacqueline

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee zeg. Het is wel goed kijken om je fout te vinden. Weet natuurlijk niet hoe hij er in het echt uit zie, maar hier valt het niet op.
    Zal niks verklappen maar het is dubbel ;)
    Hugs
    Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jacqueline, wat een leuk idee. Dat scheelt wel veel werk zeg. Ik heb niet kunnen ontdekken wat er mis is, dus je kunt ze gewoon versturen hoor.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Jacqueline een heel goed idee om het zo te doen. Heb het zelf ook al eens gedaan, maar dan bij de Hema laten afdruken. En het foutje: driedubbel volgens mij. Zoiets overkomt mij ook wel eens in photoshop.
    Groetjes, Riet

    Ook nog het allerbeste gewenst voor 2013!

    BeantwoordenVerwijderen

hallo, bedankt voor je lieve berichtje!
ik waardeer dit zeer en lees ze met
veel plezier.